niedziela, Marzec 29, 2020

Jak i po co prowadzić blog dla sklepu internetowego

0
Jak i po co prowadzić blog dla sklepu internetowego

Gdy potencjalny nabywca odwiedza sklep internetowy, może nie być przygotowany do zakupu, ale na pewno jest gotowy do nauki. Blog firmowy jest jednym z filarów strategii content marketingu, koncepcji używanej do tworzenia treści z myślą o edukacji i pomocy potencjalnym klientom. Może zawierać kilka rodzajów treści multimedialnych, takich jak artykuły, pliki audio, obrazy i filmy. Ważną rzeczą w blogu, w przeciwieństwie do innych cyfrowych narzędzi marketingowych, jest to, że nie jest to kolejny sposób na powierzchowną sprzedaż lub agresją reklamę, aby skłonić ludzi do dokonania zakupu. Chodzi o naukę i dzielenie się treściami informacyjnymi, która może oczywiście prowadzić do świadomego zakupu, ale to nie jest jego celem. Po co w takim razie prowadzić blog dla sklepu internetowego ?

Cele bloga

– wiarygodność sklepu: oferując bibliotekę artykułów, plików do pobrania, studiów przypadków, filmów i podcastów, buduje się zaufanie do marki. Jak i również relację z klientami za pomocą np. komentarzy.

– autorytet w branży – jeśli staniemy się źródłem odpowiedzi na pytania, udzielania porad, które mają nasi konsumenci, staniemy się opiniotwórcą w branży. Pozycja ta pomaga przy reklamowaniu produktów ze sklepu.

– reputacja marki jest wartością niematerialną i niemierzalną. Blog pozwala ją zbudować.

– blog daje możliwość zdobywania klientów i generowania ruchu z przekierowania go na sklep internetowy bez wydawania dużych środków na kampanie reklamowe.

– dobry blog sprawia, że kupujący są lojalni, wracają po kolejne informacje. Jeśli nie zapewnimy edukacji na temat swojej branży, zrobi to konkurencja.

– projektowanie sklepów internetowych wymaga, aby jedynym z elementów było prowadzenie bloga, z wartościowymi treściami. Gdyż przekierowanie ruchu na sklep, pozwala stronie zająć wyższą pozycję w wyszukiwarkach.

Pomysły na treść bloga

Znajdźmy słowa kluczowe i frazy, które są najczęściej wyszukiwane w danej branży lub niszy np. za pomocą narzędzia planowania słów kluczowych Google Adwords. Jeśli mamy wiele słów kluczowych, można opublikować serię wpisów na ten sam temat. Np. jeśli frazą będzie „zabawka dla 3 latka”, tematem artykułu mogą być: zabawki dla dziewczynki, chłopca, zabawki edukacyjne, zabawki ruchowe dla dziecka 3+. W analizie fraz istotnych dla naszego sklepu mogą pomóc nam specjalistyczne firmy które projektowanie sklepów internetowych np. https://innovationsoftware.pl/

Szukajmy inspiracji na innych blogach opisującą podobną tematykę. Kiedy podoba nam się treść, zadajmy sobie pytanie: dlaczego ? Czy forma jest odpowiednia i zawiera: opis ciekawych historii, stosowanie krótkich porad, filmy z instrukcjami, infografiki ?

Napiszmy o wydarzeniach związanych z naszą firmą (o targach, szkoleniach) i aktualnych trendach w branży.

Czerpmy inspirację z przeszkód, które napotykamy w pracy i z którymi mogą się spotkać klienci. Napiszmy o tym. Historie opisane z własnego doświadczenia są bardziej wiarygodne.

Zapytamy swoich klientów, jakie treści chcieliby otrzymać, np. publikując post z pytaniem w socjal mediach.

Jak prowadzić blog ?

Przede wszystkim systematycznie. Jednak postawmy na jakość ponad ilość. Treści wysokiej jakości są lepiej pozycjonowane w wyszukiwarkach. Jeden wartościowy artykuł raz na tydzień jest lepszy niż codzienne słabe wpisy. Użyjmy wewnętrznego linkowania, aby pomóc wyszukiwarkom i ludziom, w nawigacji po naszej witrynie. Zadbajmy także o linki przekierowujące ruch do sklepu.

Poświęćmy tyle samo czasu na promocję treści bloga, co podczas ich tworzenia. Artykuły powinniśmy udostępniać go w mediach społecznościowych, wspomnieć o nich w newsletterze sklepu, a nawet rozważyć płatną promocję, taką jak np. reklamy na Facebooku.

Założenie bloga po raz pierwszy jest niesamowitym, ale jednocześnie zastraszającym doświadczeniem. Myśląc o tym, że ludzie będą czytać – a nawet udostępniać – coś, co napisaliśmy, może być ekscytujące i jednocześnie stresujące. Założenie bloga to ciężka praca, a po drodze jest wiele pułapek. Zwłaszcza jeśli to nasz pierwszy raz. Dlatego, jeśli potrzebujemy pomocy z uruchomieniem bloga i tworzeniem treści do niego. Skorzystajmy z profesjonalnej pomocy. Przykładowo firma Innovation Software oferuje bezpłatnej konsultacji telefonicznej, w której możemy omówić pomysły, strategię bloga.

PDQ Deploy Enterprise

0
PDQ Deploy Enterprise

Praca administratora systemu nie jest ani prosta, ani łatwa, z tego też względu wykonują ją osoby odpowiedzialne i dobrze znające specyfikę nadzoru nad sieciami komputerowymi. Całe szczęście dostępne są specjalistyczne aplikacje pomagające w zarządzaniu nawet bardzo dużymi, a często też rozsianymi po całym świecie sieciami, np. dużych korporacji. Ich głównym zadaniem jest wspieranie administratora oraz przyspieszanie wielu mozolnych i czasochłonnych czynności. Naszym zdaniem jednym z bardziej praktycznych, a co za tym idzie, godnych zainteresowania programów jest z pewnością PDQ Deploy Enterprise, o którym chcielibyśmy dzisiaj wiele opowiedzieć.

Bezbolesne wdrażanie

Oprogramowanie to pozwala na zarówno stacjonarne, jak i zdalne wdrażanie praktycznie każdego oprogramowania znajdującego się w danej sieci, bez względu na jego fizyczną pozycję. Administrator może uzyskać dostęp do komputera każdego użytkownika i przeprowadzić na nim takie czynności jak instalacje, dezinstalacje programów komputerowych, tak by np. wszystkie firmowe komputery były skonfigurowane w ten sam sposób. To narzędzie pracy administratora pozwala także na kopiowanie, edytowanie i usuwanie pojedynczych plików, jak też folderów.

Kolejną dużą zaletą jest możliwość wcześniejszego zaplanowania harmonogramu poszczególnych instalacji. Nie trzeba już osobiście o wszystkim pamiętać, PDQ Deploy Enterprise zrobi to za nas. Wraz z pakietem oprogramowania administrator otrzymuje ponad 170 gotowych do wdrożenia najpopularniejszych aplikacji, których instalacja i przygotowane do pracy przebiega automatycznie po naciśnięciu jednego klawisza na klawiaturze.

Rozwiązanie stosowne dla każdego

Zaimplementowane do PDQ Displey Enterprise rozwiązania techniczne są na tyle funkcjonalne i gwarantujące bezpieczeństwo sieci, iż program ten może być stosowany w małych prywatnych sieciach domowych, w firmach i przedsiębiorstwach, a także w placówkach edukacyjnych i w sektorze administracji publicznej. Możliwe to jest dzięki pracy programistów z firmy PDQ.com Corporation, która od wielu lat dostarcza na rynek profesjonalne oprogramowanie wysokiej jakości.

Tego rodzaju oprogramowanie jest niezbędnym narzędziem pracy każdego administratora, bez względu na zaawansowanie obsługiwanej przez niego struktury. Za każdym razem wszystkie zadania będą realizowane sprawnie, szybko i całkowicie bezbłędnie.

Także cena tego funkcjonalnego oprogramowania jest bardzo atrakcyjna, zwłaszcza jeżeli spojrzymy na ofertę sklepu Vebo, który od wielu już lat oferuje najlepsze oprogramowanie zarówno do zastosowań prywatnych, komercyjnych, jak i instytucjonalnych. Dlatego warto zajrzeć na stronę https://www.vebo.pl/pdq-deploy-enterprise, by sprawdzić, co ten program ma jeszcze do zaoferowania. Natomiast pod adresem https://www.vebo.pl/pdq zebrane zostały inne produkty pochodzące od tego samego developera. Skupiają się one na zaoszczędzeniu czasu w trakcie wykonywania obowiązków przez administratorów oraz zbieraniu i analizowaniu wszystkich potrzebnych danych do prawidłowego funkcjonalna każdej sieci.

Live streaming – co to takiego?

0
Live streaming

Live streaming to usługa polegająca na transmitowaniu treści video, w czasie rzeczywistym. Może być to transmitowanie ważnej gali, koncertu, meczu, czy specjalnie zaplanowanej relacji, na przykład webinaru, w którym twórca chce przekazać użytkownikom wiedzę, z jakiejś konkretnej dziedziny.

Live streaming ma dość szerokie zastosowanie. Dzięki takiemu rozwiązaniu można brać pośredni udział w wydarzeniu, w którym nie mogliśmy uczestniczyć. Wykorzystywany jest w różnych dziedzinach, na przykład podczas zabiegów medycznych, konsultacji, podczas prowadzenia szkoleń online i konferencji.

Zalety live streamingu

Korzyści płynące z live streamingu, to:

  • elastyczność – transmisja może zostać umieszczona w dowolnym miejscu, które jest dopasowane do naszych potrzeb i wymagań;
  • unikalne doświadczenie dla widzów transmisji – dzięki live streamingowi osoba, która organizuje transmisję daje możliwość przeżycia widzom unikalnego doświadczenia, może przedstawić im ofertę, z której wyłącznie oni będą mogli skorzystać;
  • bezpośrednia komunikacja z klientami – dzięki takiemu rozwiązaniu możemy poznać potrzeby swoich klientów, w ten sposób wzmacniamy naszą relację z nimi;
  • interakcja między klientami – live streaming umożliwia bezpośrednią relację pomiędzy klientami, mogą wymieniać się swoimi doświadczeniami;

Przeczytaj też: http://www.nowapolitologia.pl/podatek-cukrowy-co-to-takiego/

  • możliwość przeprowadzenia ankiet – dzięki temu możemy jeszcze lepiej poznać swoich klientów, sporządzić statystyki;
  • dostęp do danych analitycznych – osoby, które organizują live streaming posiadają dostęp do danych analitycznych. Dzięki temu wiedzą ile osób jest po drugiej stronie i ile wynosi średni czas, przeznaczony na oglądanie transmisji;
  • dostosowanie się do indywidualnych potrzeb organizatora – transmisję bez większego problemu można dopasowywać do wymagań organizatora;
  • dotarcie do szerszego grona odbiorców – transmisja online ma możliwość dotarcia praktycznie do każdego, bez znaczenia gdzie się znajduje. Kolejną zaletą live streamingu jest brak ograniczeń fizycznych takich, jak wielkość sali czy długość trwania eventu. Poza tym transmisja online jest dużo bardziej ekonomicznym wyborem.

Źródło: https://www.epce.org.pl/

WooCommerce i PrestaShop – różnice

0
WooCommerce i PrestaShop - różnice

Przed założeniem biznesu e-commerce, musimy najpierw wybrać odpowiednie oprogramowanie. Dostępna jest szeroka gama rozwiązań i większości właścicieli firm trudno jest podjąć właściwą decyzję. Dwie bardzo popularne opcje to WooCommerce i PrestaShop. Oba mogą być wykorzystane do skutecznego prowadzenia sklepu internetowego, ale działają w inny sposób i oba mają zalety i pewne wady.

WooCommerce – Przegląd

To zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce na świecie, która obsługuje miliony sklepów internetowych. Sprawia, że ​​bardzo łatwo jest dodać sklep internetowy do swojej witryny WordPress, instalując jedynie wtyczkę.

WordPress to największy na świecie CMS, który jest idealną platformą do budowy dowolnego rodzaju strony internetowej, a za pomocą kilku kliknięć można przekształcić ją w piękny i funkcjonalny sklep internetowy. Z tego powodu WooCommerce jest uważane za najlepsze rozwiązanie e-commerce dla WordPress. Po zainstalowaniu otrzymamy wszystkie niezbędne narzędzia potrzebne do prowadzenia sklepu internetowego, w tym: różne opcje wysyłki i płatności, produkty, system zarządzania zamówieniami, narzędzia marketingowe, raporty biznesowe itp.

Ponieważ jest oparty na WordPressie, ma również najlepsze funkcje blogowania, dzięki czemu możemyprawidłowo pracować nad marketingiem treści i SEO. Edytor motywów jest prosty w obsłudze i musimy pamiętać, że w przeciwieństwie do większości innych wtyczek e-commerce do WordPress, WooCommerce jest prawie bezbłędny. Jest również stale aktualizowany i utrzymywany.

PrestaShop – przegląd

PrestaShop to oprogramowanie e-commerce typu open source, którego pobieranie i używanie jest całkowicie bezpłatne. Zyskał popularność dzięki intuicyjnemu pulpitowi nawigacyjnemu i bogatej domyślnej funkcjonalności. Jest bardzo łatwy w obsłudze i zrozumiały, a także prosty w nawigacji.

PrestaShop może być skalowany i możemy sprzedawać dowolną liczbę produktów. Warto o tym pamiętać, gdy trzeba rozszerzyć swój sklep. Wygodne narzędzia do zarządzania zapewniają dobrą kontrolę nad zapasami. Istnieje również opcja prowadzenia wielu sklepów za pośrednictwem jednego pulpitu nawigacyjnego.

Jeśli potrzebujemy funkcji, która nie była domyślnie dostępna (np. Integracja z Facebookiem, bramka płatności itp.), Możemy łatwo dodać ją z rozszerzeniem, które można uzyskać z oficjalnego rynku. PrestaShop to platforma typu open source, więc możliwości projektowania sklepu są nieograniczone. PrestaShop oferuje również niektóre narzędzia SEO, które pomogą znaleźć się w wynikach wyszukiwania Google.

Różnice między WooCommerce i PrestaShop

– Główna różnica między Prestashop a WooCommerce polega na tym, że WooCommerce nie jest niezależną stroną internetową. Jest to wtyczka, która musi być zainstalowana na WordPress. Natomiast PrestaShop jest całkowicie niezależnym CMS-em do rozwijania sklepu e-commerce.

– Oba oprogramowania e-commerce oferują wiele wzorów i motywów, aby strona była przyjemna i łatwa w nawigacji. WooCommerce ma w ofercie więcej darmowych szablonów do wyboru. Natomiast szablony premium PrestaShop są bardziej rozwinięte i eleganckie, ale także i droższe.

– Personalizacja. Instalacja tych systemów e-commerce jest bezpłatna, ale jest duża różnica w dostosowaniu ich do własnych potrzeb użytkownika. WooCommerce oferuje łatwe zasady dostosowywania, ponieważ jest systemem CMS typu open source, użytkownicy mogą go ponownie zapisywać. Ma dodatki, które można stosować bez zmian. Krótko mówiąc, nie są potrzebne żadne rozległe umiejętności kodowania.

Natomiast dzięki PrestaShop mamy dostęp do ponad 3000 modułów, których można użyć do dodania prawie każdej funkcji, jaką można sobie wyobrazić w swoim sklepie. Moduły można również dostosować. Jednak w większości przypadków, aby dostosować wszystko na stronie, będzie potrzebna pomoc programisty, co znacznie podwyższa koszt.

Zarówno WooCommerce, jak i PrestaShop mogą być używane do sprzedaży produktów fizycznych i cyfrowych. Oferują również proste narzędzia do zarządzania produktem, analizy i realizacji zamówień. Należy pamiętać, że oba te e-commerce są przeznaczone dla małych i średnich firm, jednak PrestaShop jest lepiej przygotowany do obsługi dużej liczby produktów, lecz zwiększenie jego funkcji lub np. import nowych modułów będzie droższa niż WooCommerce. Warto zastanowić się jakie mamy potrzeby i sprawdzić, czy dane oprogramowanie spełnia je wszystkie.

Więcej: https://innovationsoftware.pl/

Pluszaki dla dzieci – kultowe zabawki dla dzieci

0
czy pluszak to odpowiednia zabawka dla dziecka?

Pluszaki są to klasyczne misie, które znajdziemy w pokoju każdego malucha. Uwielbiane są przez dzieci w każdym wieku. Pluszaki nie służą wyłącznie do zabawy, czy ozdobienia pokoju dziecięcego, pełnią również funkcję przytulanki, z którą śpią dzieci. Na co warto zwrócić uwagę podczas wyboru odpowiedniego pluszaka dla swojej pociechy?  

Jakiego pluszaka wybrać?

Pluszaki w sklepach występują w różnych wersjach. Zwykle są to pluszaki w kształcie zwierzaka. Większość dzieci ma swoją ulubioną postać bajkową. Dlatego firmy produkujące zabawki, wzięły to pod uwagę i na rynku możemy kupić pluszaka w formie ulubionej postaci bajkowej.

Jeżeli szukamy pluszaka, który ma towarzyszyć naszemu dziecku podczas snu, najlepszym wyborem jest klasyczny pluszak, do maluch może swobodnie się przytulić. Ciekawym rozwiązaniem jest zakup misia w większym rozmiarze. Na takiego pluszaka dziecko może się położyć i zasnąć.

Pluszaki misie dla dzieci

Pluszaki do spania dla niemowląt

Jeżeli mamy w domu niemowlę i szukamy pluszaka do spania dla niego, najlepiej szukać misia, który jest na baterię. Czemu? z reguły pluszaki na baterię, oprócz przytulania mogą również służyć do uspokajania dziecka, na przykład przed snem.

Taki pluszak wydaje odpowiednie dźwięki, dzięki którym maluch zasypia w mgnieniu oka. Zazwyczaj są to dźwięki, które kojarzą się dziecku z okresem spędzonym w mamy brzuchu. Na rynku znajdziemy nawet takie misie, które reagują na płacz dziecka i od razu zaczynają grać melodię, żeby je uspokoić.

Na co zwrócić uwagę, przy wyborze pluszaka do spania dla dziecka?

Jeżeli kupujemy pluszaka dla młodszego dziecka, zwróćmy uwagę czy nie posiada on żadnych małych i ostrych elementów, które dziecko może oberwać i połknąć lub którym może się udławić. 

Misie do spania powinny być regularnie prane przez rodziców. Jeżeli zdecydujemy się na pluszaka na baterię, opcja wyprania jest niemożliwa, dlatego należy mieć to na uwadze. Dobrym rozwiązaniem jest zakup dziecku pluszaka, który przedstawia ulubioną postać z bajki lub kreskówki. Wtedy maluch będzie sięgał chętnie po taką zabawkę. 

Przeczytaj też: http://www.czyzyny.pl/katarynki-i-pozytywki-dla-dzieci-czy-warto-kupic-zabawki-muzyczne/

ERP dla branży automotive

0
ERP dla branży automotive

Przedsiębiorstwa z sektora motoryzacyjnego stoją obecnie przed szeregiem bardzo skomplikowanych wyzwań. Jednym z niech jest bez wątpienia zwiększenie konkurencyjności na rynku poprzez wzrost efektywności pracy, a także znaczne skrócenie łańcucha dostaw. Poprawna realizacja takich założeń nie jest niestety możliwa bez wdrożenia kompleksowego systemu informatycznego, na którym spoczywa nie tylko obsługa ogromnej porcji danych, ale także ich szybkie wyszukiwanie oraz funkcjonalne środowisko współpracy na wielu płaszczyznach biznesu. Branża automotive potrzebuje w efekcie systemu informatycznego, który stanowi przede wszystkim realną pomoc w racjonalnej i rzetelnej analizie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie ze względu na bardzo skomplikowany proces wytwarzania i logistykę.

To z pewnością najtrudniejsze zadania stawiane dziś nowoczesnym systemom typu Enterprise Resource Planning – ERP.

Zalety ERP w branży automotive

Niezbędny system ERP w branży motoryzacyjnej powinien funkcjonować zgodnie ze specyficznym rytmem produkcji i łańcucha dostaw. Branża automotive jako jedna z nielicznych wymaga pełnego kontrolowania wszystkich procesów zachodzących w firmie na niemal każdym etapie produkcji i transportu. W porównaniu z innymi sektorami, łańcuch dostaw w branży automotive jest jednak niezwykle efektywny. Być może wynika to z faktu, że motoryzacja jest obecnie praktycznie całkowicie uzależniona od technologii, a sam proces produkcyjny w całości został zautomatyzowany.

Integracja z systemem ERP pozwala zatem na maksymalną przejrzystość i zarządzanie produkcją w sposób płynny o czym mówi japońska metodologia Kaizen. Właściwie dobrany system informatyczny jest w stanie obsłużyć całość procesów zachodzących wzdłuż łańcucha tworzenia wartości dostawcy, czyli od dopasowanych do potrzeb zakupów, poprzez dostawy „just in time„, skomplikowaną logistykę i transport, a nawet rozliczanie faktur sprzedażowych.

Przyszłość ERP w sektorze motoryzacji

Najnowsze wersje aplikacji ERP to wypadkowa bardzo intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych, a także potrzeb klientów, których celem jest zdobycie przewagi konkurencyjnej na rynku. Właśnie dlatego kluczową cechą ERP jest jego elastyczność rozumiana między innymi jako możliwość dostosowania całego systemu do szczegółowych potrzeb klienta. Nowe systemy ERP posiadają możliwość modyfikacji i integracji z innymi systemami z branży automotive. Powstało w ten sposób kompleksowe narzędzie, które umożliwia standaryzację i uporządkowanie określonych procesów biznesowych zgodnie z narzędziami lean manufacturing, tj. SMED, 5S, TPM, a także VSM.

Podstawowym wymaganym efektem dla klientów z sektora automotive jest bez wątpienia coraz większa kompatybilność systemów w sensie łączenia ich w spójne środowisko biznesowe pomiędzy kooperantami. Daje to wymierne efekty w postaci obniżenia kosztów i wyższego zwrotu z inwestycji. Nie ulega zatem wątpliwości, że na sukcesie firm IT, skorzysta także cała branża motoryzacyjna.

Jak powstają kultowe projekty logo?

0
jak powstają kultowe projekty logo

Gdy zdecydujemy się na stworzenie logo dla naszej firmy pragniemy, by w przyszłości było rozpoznawalne od pierwszego spojrzenia. Jednak jak to osiągnąć? Czy element graficzny w logo jest niezbędny dla sukcesu projektu? Czy warto kierować się modą?

Gdzie tanio zarejestrować domenę internetową?

0
Gdzie tanio zarejestrować domenę internetową

Branża e-commerce została wyceniona w Polsce na ponad 40 miliardów dolarów. Zdecydowanie jest to liczba, która robi wrażenie. Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na założenie własnego sklepu internetowego w nadziei na przyjemną pracę z dowolnego miejsca na ziemi oraz nieograniczone możliwości zarabiania.

5 powodów, dlaczego warto korzystać z hostingu w chmurze

0
5 powodów, dlaczego warto korzystać z hostingu w chmurze

Utrzymywanie swojej strony internetowej w sieci wymaga przestrzeni na serwerze fizycznym lub wirtualnym. Korzystanie z hostingu w chmurze pozwala dobrze łączyć te dwa rozwiązania. Strona zatem nie działa na jednym serwerze, ale sieci serwerów udostępniających przestrzeń do przechowywania, gromadzenia i udostępniania danych. Firmy informatyczne bardzo często zajmują się wdrożeniami związanymi z serwerami dedykowanymi i obsługą administracyjną stron, ale rekomendują korzystanie z hostingu w chmurze, który daje większe możliwości. Warto zatem poznać 5 powodów, dlaczego warto korzystać z hostingu w chmurze.

Serwerowy problem, czyli jaki wybrać, by służył Ci bezawaryjnie

0
Serwerowy problem, czyli jaki wybrać, by służył Ci bezawaryjnie

Zakładając stronę internetową prócz domeny i innych formalności musimy załatwić serwer, który będzie nam cały system trzymał w ryzach. Tych na rynku jest kilka rodzajów. Jaki więc wybrać, by nie był, ani drogi ani niepraktyczny? Jakie możliwości daje nam rynek?