wtorek, maj 17, 2022

Pozycjonowanie stron – jak się nauczyć?

0
Pozycjonowanie stron

Posiadasz stronę internetową i planujesz podjąć działania optymalizacyjne? Chcesz samodzielnie przeprowadzić ten proces, bez korzystania ze współpracy ze specjalistyczną agencją? Wszystko jest możliwe, w pełni samodzielnie możesz kontrolować, monitorować, analizować oraz wprowadzać zmiany w strukturze własnej witryny. Razem z grupa-icea.pl chcemy wprowadzić Cię w świat wirtualnego marketingu.

Czym jest pozycjonowanie?

Na początek rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Pozycjonowanie wynika z optymalizacji, są to działania polegające na poprawieniu widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji rankingowej, zwiększenie ruchu na stronie, konwersja i promocja wizerunkowa. Jest to kompleksowa strategia polegająca na ingerencji w strukturę strony, której wynikiem jest wysoka ocena jakości.

Elementy SEO

Działania optymalizacyjne składają się z dwóch elementów: czynników on-site (w obrębie strony) oraz off-site (poza nią). W pierwszym chodzi o ustalenie modelowej grupy odbiorców, dobór słów kluczowych, określenie nagłówków i meta tagów, ocenę treści, stworzenie mapy witryny, linkowanie wewnętrzne, dostosowanie do urządzeń mobilnych czy poprawienie prędkości ładowania strony. W przypadku działań zewnętrznych mowa o analizie konkurencji, linkowaniu przychodzącym oraz połączeniu strony z możliwościami social mediów czy bloga.

Sposoby zdobywania wiedzy

Nauka pozycjonowania może wydawać się trudnym i żmudnym zadaniem, przede wszystkim należy pamiętać, że SEO to proces – nie jednorazowe działanie. Tak samo wygląda droga, podczas której będziesz zdobywać swoją wiedzę. Musisz więc uzbroić się w cierpliwość.

Pierwszym krokiem jest lektura. Sięgnij do poradników, książek, e-booków czy webinarów, aby zyskać wprowadzenie do pozycjonowania. Nie musisz być specjalistą w dziedzinie, ważne jest jednak posiadanie podstaw, aby umieć operować pojęciami.

Warto również sięgnąć do wiedzy płynącej od innych pozycjonerów. Grupy społecznościowe, fora, blogi – znajdziesz tam informacje z pierwszej ręki, poznasz ciekawe wskazówki, a także będziesz na bieżąco z trendami.

Jeśli myślisz o SEO długodystansowo, dobrym rozwiązaniem może okazać się praktyka, staż bądź szkolenie. Znajdziesz tam odpowiedzi na wszelkie pytania, dowiesz się, jak poruszać się w świecie aktualizacji algorytmów. Najlepsza wiedza to taka, którą będziesz mógł wykorzystać do indywidualnego researchu. 

Tak naprawdę jeśli samodzielnie planujesz zajmować się optymalizacją i pozycjonowaniem strony, najlepszym sposobem na naukę jest to metoda prób i błędów. Staraj się udoskonalać swoją witrynę za pomocą darmowych narzędzi, a dopiero później wykorzystaj specjalistyczne programy. Pamiętaj, nie od razu Rzym zbudowano.

Podsumowanie

Przede wszystkim musisz posiąść wiedzę na temat wyszukiwarki, w obrębie której będziesz się poruszać. W przypadku Google, najpopularniejszej przeglądarki, która generuje 98% wszelki zapytań, mowa o zrozumieniu algorytmów oraz procesów crawlowania, indeksowania, ustalania rankingu. Z tym zapleczem możesz zacząć wprowadzać zmiany w strukturze strony oraz planować strategię jej promocji.

Dlaczego połączenie pozycjonowania i kampanii Google Ads jest korzystnym rozwiązaniem przy promocji biznesu

0
Dlaczego połączenie pozycjonowania i kampanii Google Ads jest korzystnym rozwiązaniem przy promocji biznesu

Pozycjonowanie i kampanie Google Ads można efektywnie łączyć ze sobą, aby generować najlepszy zwrot z inwestycji. SEO to proces optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek poprzez poprawę jej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Google Ads to forma reklamy online, której można używać do umieszczania reklam w sieci witryn Google, w tym w wyszukiwarce, YouTube i Gmailu. Razem mogą zapewnić bardziej kompleksową strategię marketingową, która przyciągnie odpowiednich odbiorców i pomoże Ci osiągnąć Twoje cele.

3 podstawowe różnice między kampaniami Google Ads a SEO

SEO i Google Ads to dwa ważne narzędzia marketingowe. Mają swoje zalety i skupiają się na wspólnym celu jakim jest wysoka ekspozycja strony www w wynikach wyszukiwania. Oto 3 podstawowe różnice dzielące te dwie popularne formy marketingu internetowego:

  • Pierwsza różnica między pozycjonowaniem, a kampaniami Google Ads polega na tym, że pozycjonowanie to strategia długoterminowa, podczas gdy Google Ads to strategie krótkoterminowe.
  • Druga różnica polega na tym, że SEO ma na celu zwiększyć ekspozycję strony w organicznych wynikach wyszukiwania, podczas gdy reklama Google Ads ma związek z płatnymi wynikami wyszukiwania.
  • Trzecia różnica polega na tym, że proces optymalizacji pod kątem wyszukiwarek wymaga czasu, aby uzyskać wyniki, podczas gdy proces reklamowania się w Google Ads można rozpocząć już w ciągu kilku godzin – od czasu uruchomienia kampanii może minąć zaledwie 15 minut i reklamy zaczną być widoczne dla potencjalnych klientów

Dlaczego warto prowadzić kampanie Google Ads równolegle z działaniami SEO?

Na pewno jedne działania nie wpływają na drugie. Prowadząc kampanię Google Ads nie uzyska się lepszy efektów w SEO i na odwrót. Stosując równolegle kampanie Google Ads i pozycjonowanie uzyskamy lepszą sprzedaż produktów czy usług, a wygenerowany ruch na stronie będzie jeszcze większy. Kluczowe zalety łączenia obu tych działań marketingowych to:

  • Jeszcze większa widoczność strony internetowej w Google
  • Dotarcie do klientów którzy już odwiedzili stronę ale nie zdecydowali się na zakup – klientom którzy odwiedzili stronę z wyników organicznych można wyświetlić potem reklamę w Google Ads
  • Wykorzystanie konkurencyjnych fraz z kampanii SEO w reklamach płatnych Google Ads – w ten sposób strona niemal natychmiast będzie widoczna na te frazy – gdzie w SEO potrzeba czasem nawet kilka – kilkanaście miesięcy na efekt
  • Więcej możliwości na pozyskanie klienta – reklamy Google Ads poza wynikami wyszukiwania można wyświetlać także w sieciach partnerskich

Artykuł powstał przy współpracy Agencji SEO i SEM internetica.pl

Główne zadania doradcy kredytowego?

0
Doradca kredytowy

Doradcę kredytowego można zdefiniować jako osobę, która doradza ludziom, jak najlepiej zaciągnąć kredyt i zarządzać kredytem.

Główne zadania doradcy kredytowego to:

– Omówienie różnych rodzajów dostępnych pożyczek.

– Udzielanie porad, jak poprawić swoją obecną sytuację finansową poprzez zmiany w stylu życia, takie jak zmniejszenie wydatków lub zwiększenie dochodów.

– Wyjaśnienie konsekwencji niespłacania pożyczki i tego, ile będziesz musiał spłacać odsetek w czasie.

– Udzielanie porad, jak uniknąć zaciągania większych długów, niż możesz sobie pozwolić, w tym ustalanie planów spłaty z wierzycielami i negocjowanie z nimi, jeśli masz problemy ze spłatą tego, co jesteś winien.

Doradca kredytowy to firma, która oferuje doradztwo w zakresie zarządzania finansami osobistymi. Oferują swoim klientom różnego rodzaju pożyczki, kredyty hipoteczne i inne formy finansowania.

Doradca kredytowy analizuje dochody klienta, jego ocenę kredytową oraz stosunek zadłużenia do dochodu, aby określić najlepszy dla niego rodzaj kredytu. Doradca kredytowy to profesjonalista, który pomaga ludziom i przedsiębiorstwom w ich potrzebach kredytowych.

Doradca kredytowy może pomóc osobom fizycznym w ich osobistych finansach, doradzając im, jak poprawić ich zdolność kredytową, zarządzać długiem i planować przejście na emeryturę. Mogą również pomóc firmom z różnymi rodzajami opcji finansowania, takimi jak pożyczki lub finansowanie firmy.

Doradcy kredytowi są odpowiedzialni za przekazywanie klientom informacji o różnych kredytach. Pomagają klientowi zrozumieć ryzyko związane z zaciągnięciem pożyczki, a także doradzają, jak spłacać pożyczkę. Doradca kredytowy jest również odpowiedzialny za zebranie wszystkich niezbędnych dokumentów przed zatwierdzeniem jakiejkolwiek pożyczki.

Zadaniem doradcy kredytowego jest udzielanie informacji o różnych kredytach, z naciskiem na edukację klientów o ich ryzyku i pomoc w wyborze jakiego rodzaju finansowania potrzebują. Muszą również zebrać dokumenty od potencjalnych pożyczkobiorców i ocenić ich sytuację finansową przed zatwierdzeniem jakiegokolwiek rodzaju pożyczki.

Doradcy kredytowi to profesjonaliści finansowi, którzy specjalizują się w pomaganiu ludziom w ich finansach. Pomagają osobom z oceną kredytową i doradzają, co jest najlepsze dla klienta. Na rynku można znaleźć wiele rodzajów pożyczek. Musisz być ostrożny i przeprowadzić badania, zanim podejmiesz jakąkolwiek decyzję.

Doradca kredytowy Tomasz Wostal to osoba, która doradza klientom w sprawach finansowych. Często są zatrudniani przez banki, firmy obsługujące karty kredytowe i firmy hipoteczne. Doradcy kredytowi są zazwyczaj przeszkoleni w zakresie finansów i posiadają wiedzę na temat różnych rodzajów kredytów. Pomagają klientom we wnioskach kredytowych, a także udzielają im informacji o innych rodzajach produktów finansowych.

Pozycjonowanie jest najlepszą usługą marketingową w długiej perspektywie czasu. Jak działa? Przeczytasz na https://lembicz.pl/uslugi/pozycjonowanie-warszawa/.

Podstawowe zalety kredytów gotówkowych z BNP Paribas

0
Podstawowe zalety kredytów gotówkowych

Gdy potrzebujesz gotówki dosłownie na już, w pierwszym odruchu do głowy mogą ci przyjść chwilówki. Im szybciej o nich jednak zapomnisz, tym lepiej. W chwilówkach nie ma absolutnie niczego dobrego, poza możliwością błyskawicznego uzyskania pieniędzy, za kryją kryje się cała masa problemów. Łatwo można wpaść w ciąg spłacania jednych chwilówek kolejnymi, by ostatecznie skończyć z gigantycznymi długami, których nie pokryje już żaden normalny kredyt, a przynajmniej nie w tym wskazanym czasie, bo musisz wiedzieć, że chwilówki na ogół muszą być spłacane maksymalnie w ciągu roku. Co innego kredyt gotówkowy banku w BNP Paribas. Jest on czymś zupełnie od chwilówki, bo jest normalną odmianą pożyczki. Wzięcie takiego kredytu może akurat wiązać się z licznymi pozytywami. Gdyby tak nie było, ten typ zobowiązania finansowego na pewno nie cieszyłby się aż tak dużą popularnością, jak w chwili obecnej, a warto tu zaznaczyć, że ta wysoka popularność utrzymywana jest już od wielu lat.

Dlaczego prognoza sprzedaży może się przydać w cukierni?

0
cukiernia

Prowadzenie biznesu cukierniczego bez wątpienia może okazać się wymagającym wyzwaniem, dlatego też przydatne może okazać się tutaj specjalistyczne wsparcie profesjonalnego oprogramowania. Prognoza sprzedaży może się świetnie sprawdzić z punktu widzenia planowania działalności przedsiębiorstwa, a także monitorowania sposobu, w jaki funkcjonuje dany podmiot. Praktycznym rozwiązaniem okazać się może oprogramowanie o nazwie InfoPiek (sprawdź szczegóły: https://infopiek.pl/), które jest bardzo wygodne i proste w obsłudze, a także funkcjonalne. Daje ono wiele możliwości, które warto wykorzystać podczas prowadzenia własnej działalności gospodarczej w branży cukierniczej.

Jaki potencjał kryje w sobie prognoza sprzedaży?

Dane zawarte w prognozie sprzedaży można wykorzystać do planowania i rozwoju funkcjonowania prowadzonej cukierni. Oczywiście, trzeba mieć na uwadze, że są to dane szacunkowe. Są one opracowywane na podstawie dotychczasowych wyników sprzedażowych przedsiębiorstwa. Nie da się w stu procentach przewidzieć przyszłości, niemniej jednak można poczynić pewne założenia w oparciu o zebrane do tej pory dane. Jest to pomocne od strony strategicznej. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania przygotowanie prognozy sprzedaży to proces wygodny i sprawny, co z pewnością nie pozostaje bez znaczenia.

Jakie funkcjonalności może zaoferować program InfoPiek?

Oprogramowanie InfoPiek może się bardzo przydać w cukierni, gdyż daje ono użytkownikowi szerokie możliwości. Dostępna jest tutaj opcja prognozowania sprzedaży, a także funkcjonalności pozwalające na rozliczanie surowców oraz wyrobów gotowych w magazynie, nadzorowanie pozycji do zamówienia przy kolejnej dostawie, a także monitorowanie realizacji planów dotyczących produkcji. Dodatkowo użytkownik może tworzyć notatki, w których zamieszczać można ważne detale oraz uwagi. Z perspektywy zarządzania cukiernią oraz planowania jej pracy omawiany program może okazać się bardzo przydatnym narzędziem. Warto więc przeanalizować swoje potrzeby i zastanowić się nad jego wdrożeniem do firmy.

Ścianki aluminiowe do magazynu – jak można je zastosować?

0
Ścianki aluminiowe do magazynu

Ścianki aluminiowe mają szerokie zastosowanie, za ich pomocą można lepiej dostosować przestrzeń, podzielić ją na mniejsze części. Konstrukcje z profili aluminiowych cechują się estetycznym wyglądem, wytrzymałością, łatwym i szybkim montażem. Lista zalet jest oczywiście dłuższa. Aluminiowe ścianki działowe będą odpowiednim rozwiązaniem w przypadku domów, biur, obiektów przemysłowych, urzędów, punktów handlowych i usługowych. Korzystają z nich z nich także placówki służby zdrowia. Świetnie odnajdują się również w przypadku powierzchni magazynowej.

W jaki sposób można wykorzystać ścianki przemysłowe?

Działowe ścianki aluminiowe to praktyczne konstrukcje o nieprzeciętnych walorach estetycznych. Sprawdzają się w przypadku zabudowy zarówno zewnętrznej, jak i wewnętrznej. W ich przypadku można mówić o uniwersalności, zapewniają swobodę w przystosowaniu przestrzeni. Ścianki aluminiowe można śmiało łączyć z różnego rodzaju drzwiami: rozwieranymi, harmonijkowymi, wahadłowymi, przesuwanymi. Będą kompatybilne z większością dostępnych systemów, co przekłada się oczywiście na szerokie zastosowanie. Ścianki aluminiowe mogą stać się częścią zabudowy w postaci wejść do budynku, wiatrołapu, witryny, przegrody ognioodpornej. Ścianki działowe mogą mieć różną wysokość, w zależności od potrzeb i preferencji inwestora. Niskie ścianki służą do zasłaniania stanowisk pracy. Można też wybrać modele do wysokości drzwi lub sięgające stropu.

Ścianki aluminiowe są wykorzystywane także jako jako kabiny przemysłowe lub dla palaczy. Mogą mieć różnego rodzaju wypełnienia przezierne lub nieprzezierne. Możliwe jest zamontowanie ścianek wygłuszających pomieszczenie. Ciekawym rozwiązaniem będzie zmatowienie ścianki w przestrzeni międzyszybowej, kabli czy nawet gniazdek elektrycznych. Świetnie sprawdzają się ścianki aluminiowe przesuwne ze względu na to, że można bezproblemowo i szybko dostosować ich układ do pomieszczenia, zgodnie ze zmieniającymi się potrzebami. Aluminiowe ścianki działowe idealnie nadają się do wydzielenia specjalnego miejsca dla pracowników. Umożliwiają odgrodzenie go od pozostałej powierzchni magazynowej. W ten sposób można uchronić się przed nadmiernym hałasem lub zanieczyszczeniami. Dostępne są nawet ścianki o wysokiej klasie odporności ogniowej.

Czy warto zdecydować się na ścianki aluminiowe w przypadku powierzchni magazynowej?

Aluminiowe ścianki działowe sprawdzają się idealnie do szybkiego i mało inwazyjnego podzielenia większej przestrzeni na kilka mniejszych. W ten sposób można uzyskać dodatkowe pomieszczenie bez konieczności zwiększania metrażu. Ścianki mogą mieć różną wysokość i grubość, więc nie ma problemu dostosowaniem ich do swoich indywidualnych potrzeb. Może też liczyć na szybkość i łatwość montażu. Ścianki aluminiowe świetnie sprawdzają się w domowych wnętrzach, biurach, lokalach użytkowych. Za ich pomocą można stworzyć optymalne warunki do pracy, wystarczy dobrać ścianki wykonane z materiałów wygłuszających hałas. Nie ma problemu z połączeniem ścianki działowej ze ścianą nośną. Możliwe jest zamontowanie na ścianach aluminiowych żaluzji i drzwi. Lekkie i wąskie ścianki działowe pozwalają uniknąć zmniejszenia metrażu. Najlepiej sprawdzają się modele w pełnym systemie zabudowy. Godne polecenia są przede wszystkim konstrukcje z przesuwnymi ściankami ze względu na to, że można w każdej chwili zmienić konfigurację pomieszczenia, przesunąć lub połączyć panele.

Zamawianie produktu na 1688.com

0
Zamawianie produktu na 1688.com

Chińska platforma hurtowa B2B o nazwie 1688.com cieszy się w Polsce bardzo dużą popularnością. Zainteresowani klienci za jej pośrednictwem mogą bez większych przeszkód zamówić różnorakie produkty z branży elektronicznej, spożywczej czy też odzieżowej. Wystarczy znaleźć zaufanego dostawcę i jak najszybciej nawiązać współpracę z agentem (pośrednikiem).

Wyszukiwanie produktu

Nie wszyscy muszą od razu wiedzieć jak kupować na 1688, lecz godne uwagi jest to, że wyszukiwanie towarów na 1688 nie powinno być zbyt czasochłonne. Potencjalni inwestorzy mogą skorzystać z intuicyjnej w obsłudze wyszukiwarki. Warto przy tym pamiętać, że 1688 com oferuje możliwość hurtowego zamawiania konkretnych produktów. Cena pojedynczego opakowania będzie zależna od wielkości składanego zamówienia (czasami sprzedawcy na 1688.com mogą je odrzucić).

Jak weryfikować dostawców na portalu 1688.com?

Weryfikacja dostawców na portalu 1688.com jest niezwykle prosta. Wystarczy bazować na sprzedawcach z oznaczeniem „TrustPass”, którzy są:

  • wiarygodni,
  • sprawdzeni,
  • bezproblemowi w przypadku zwrotu lub wymiany towaru.

Odwiedzając 1688 China warto współpracować z doświadczonymi agentami, aby unikać nierzetelnych dostawców. Dzięki wspomnianej wyżej możliwości opinie o 1688 com są bardzo pozytywne.

Wypełnienie formularza kontaktowego

Samo zakładanie konta na 1688 zajmuje zaledwie kilka minut, ale kluczową sprawą przy zamawianiu produktów jest wypełnienie formularza kontaktowego. To najprostsza droga do skontaktowania się ze sprzedawcą. Realizując import przez 1688 w takim formularzu podaje się swoje podstawowe dane.

Pomocny w tym zakresie okaże się agent 1688, który umożliwi klientom poprawne wypełnienie formularza, dzięki czemu będą oczekiwać na kontakt od sprzedawcy. Na platformie www 1688 com jedyną formą płatności są yuany (RMB). Jeśli ktoś nigdy wcześniej nie miał z nią styczności powinien jak najszybciej poszukać doświadczonego pośrednika, który cechuje się znajomością języka chińskiego. W sytuacji, gdy zainteresowani dowiedzieli się jak kupować na 1688.com nie pozostaje im nic innego, jak przystąpić do zakupów. Zakupy na 1688 mogą się okazać niezwykle opłacalne i pozwolą zatroszczyć się o rozwój własnego biznesu (konieczna jest jednak rzeczowa analiza wszelkich kosztów – zwłaszcza związanych z wysyłką). 1688.com China pozwala na znalezienie atrakcyjnych towarów w bardzo przystępnych cenach. To właśnie z tego względu platforma 1688com jest jednym z najpopularniejszych portali dotyczących hurtowych zakupów z Chin.

Profesjonalna pomoc w projektowaniu rozproszonego światła. Czyli kilka słów o Forest Pack

0
Forest Pack

Projektowanie grafiki nie jest zadaniem łatwym. Niezależnie, czy zajmujesz się animacją 2D, 3D czy danymi audiowizualnymi, warto korzystać ze sprawdzonej pomocy. Wśród wielu dostępnych programów znajdziesz między innymi specjalistyczne wtyczki dedykowane do rozpraszania światła w różnego typu grafikach i innych danych wizualnych. Poniżej skupiamy się na wtyczce Forest Pack, uważanej za jedną z najskuteczniejszych w realizowaniu projektów 3D. Poznajesz jej specyfikację, dowiesz się jakie możliwości oferuje w codziennej pracy oraz dla kogo jest dedykowana.

Forest Pack – profesjonalne rozpraszanie światła 

Forest Pack to wtyczka dedykowana do realizowania różnego typu projektów graficznych. Szczególnie jeśli zajmujesz się tworzeniem dużych planów bądź obiektów o znacznych rozmiarach i nieregularnych kształtach, wówczas warto skorzystać z Forest Pack. Za jego pomocą dodasz rozproszone światło, które w sposób maksymalnie realistyczny oświetli takie elementy jak budynki, drzewa, krajobraz, osoby oraz liczne inne.

Forest Pack zawiera wysoce profesjonalne algorytmy, które pomogą Ci w szybkim i sprawnym nanoszeniu światła, niezależnie od ilości obiektów, nad którymi pracujesz, ich kształtu, stopnia rozbudowania, ilości krawędzi oraz innych czynników. Ponadto, Forest Pack pozwala na wprowadzanie różnych źródeł światła i tworzenie wysoce abstrakcyjnych, atrakcyjnych wizualnie grafik. 

Forest Pack jest jednocześnie narzędziem niezwykle wygodnym w codziennej pracy. Bardzo sprawnie wykonuje wszelkie działania i komendy, nie obciążając przy tym pamięci komputera ani innych jego zasobów. Jeśli poszukujesz oprogramowania, które pomoże Ci w szybkim i sprawnym realizowaniu zamierzonych projektów, wówczas Forest Pack jest wyborem właściwym.

Możliwości Forest Pack w zasięgu Twojej ręki 

Forest Pack jest stosowany zarówno do pracy z renderowaniem offline jak i przy projektowaniu w czasie rzeczywistym. Niezależnie od charakteru wykonywanych zadań, możesz cieszyć się dostępem do wielu użytecznych rozwiązań. Najnowsze wersje Forest Pack oferują możliwość rzutowania zupełnie dowolnego typu obiektów oraz rozpraszania światła zgodnie z wybranym trybem dystrybucji. 

Dodatkowym ułatwieniem jest dostęp do przeglądarki bibliotek, która pozwala na sprawne przeszukiwanie ich zasobów. Za pośrednictwem jednego kliknięcia możesz wybierać spomiędzy rozbudowanej kolekcji, dodając wybrane elementy do swojego projektu. 

Forest Pack oferuje także pomoc w zakresie korekty koloru. Jest to sprawa niezwykle ważna w trakcie projektowania mniej i bardziej rozproszonego światła. Możesz łatwo i sprawnie edytować takie wartości światła jak jego odcień, intensywność, nasycenie, a także wprowadzać ograniczenia dotyczące wybranych barw. Nowe funkcje pozwalają także na szczegółowe i precyzyjne rozpraszanie światła na takich obiektach jak twarz czy powierzchnia skóry. Jest to niezwykle ważne w trakcie tworzenia profesjonalnych fotografii oraz innych materiałów wizualnych.

Czy istnieje sposób, aby korzystać z Facebooka bez rezygnowania z prywatności?

0
Facebook

To, co jest znane jako „lurking” – bycie członkiem bez aktywnego uczestnictwa – jest bardzo powszechne. Cytując Jakoba Nielsena, „W większości społeczności internetowych, 90% użytkowników to lurkerzy, którzy nigdy nie przyczyniają się, 9% użytkowników przyczynia się trochę, a 1% użytkowników stanowi prawie całą akcję.” Jest to znane jako zasada 1%, i jest to oczywiście brutto uogólnienie.

Poziom uczestnictwa w Facebooku wydaje się być znacznie wyższy niż ten. Nie znamy liczby wygasłych lub (dosłownie) martwych kont, ale we wrześniu 2018 roku Facebook odnotował 2,27 miliarda miesięcznych aktywnych użytkowników (wzrost o 9,6% w stosunku do poprzedniego roku) i prawie 1,5 miliarda dziennych aktywnych użytkowników (wzrost o 9,3%), pomimo utraty około 1 miliona użytkowników w Europie.

Minimalne korzystanie z Facebooka

Do założenia konta na Facebooku potrzebne jest imię i nazwisko oraz działający adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Możesz użyć dowolnego imienia, pod którym jesteś znany. Jeśli jednak napotkasz problem, być może będziesz musiał przedstawić akceptowalną formę dowodu tożsamości, aby później ją zweryfikować. https://techpolska.pl/jak-usunac-zdjecie-z-facebooka/ – przeczytanie tego tekstu również pomoże Ci zwiększyć prywatność na FB.

Zostaniesz również poproszony o podanie daty urodzenia – ponieważ musisz mieć co najmniej 13 lat, aby móc dołączyć – oraz o wybór płci. Obie te informacje mogą być wykorzystane do celów reklamowych. Po tym, wszystko jest opcjonalne.

Facebook będzie chciał, aby uzupełnić swój nowy profil, przesyłając zdjęcie z kubka i okładki, wprowadzając nazwy szkół lub kolegiów, do których uczęszczałeś, gdzie mieszkasz i tak dalej. Nie jesteś zobowiązany do zrobienia żadnej z tych rzeczy. Twoim zdjęciem profilowym może być postać z kreskówki. Jednakże, może być od kilkudziesięciu do tysięcy osób, które mają takie samo imię jak ty. Im więcej szczegółów wprowadzisz, tym łatwiej będzie znajomym Cię znaleźć.

Ustawienia prywatności

Kiedy coś opublikujesz, możesz kontrolować, kto to zobaczy, korzystając z menu ustawień każdego postu (trzy kropki), ale lepiej jest wybrać ustawienia dla całego konta. Aby to zrobić, kliknij strzałkę w dół po prawej stronie niebieskiego paska nagłówka, wybierz Ustawienia z menu, a następnie Prywatność. Główny wpis to „Kto może zobaczyć Twoje przyszłe posty?”. Prawdopodobnie nie będziesz chciał używać opcji Publiczny, co oznacza każdego na Facebooku lub poza nim. Zamiast tego, ograniczyć widoczność do znajomych, być może, lub dostosować go. Możesz wykluczyć przez nazwę każdego, kto nie chcesz, aby coś zobaczyć.

Reklama

Można również ograniczyć zakres osób, które mogą szukać cię za pomocą adresu e-mail i / lub numer telefonu, który podałeś Facebook, choć może to utrudnić znajomym znaleźć cię.

Inflacja i biznes

0
Inflacja i biznes

Żyjemy w czasach dość trudnych, czyli mamy pandemię od marca 2020, a jest już luty 2022. Tak długo trwa już to blokowanie branż takich jak transport zbiorowy, gastronomia, branża związana z imprezami i fryzjerska. Mowa tu o wszystkich tych branżach, w których to przypadku ( https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/ ) kontakt bezpośredni wielu ludzi jest tym nieuniknionym. Problem tkwi tylko w tym, że nawet częściowe blokowanie wywołuje inflację, a to spadek wartości pieniądza, który stanowi problem dla przedsiębiorców z branż blokowanych. Rzecz jasna w tym konkretnym przypadku nie pomaga nawet najlepsza z płatnych reklam na portalu społecznościowym takim jak Facebook. Reklamy te są dość dobrymi, bo w ich przypadku ustawia się budżet dzienny i ilość dni promowania. Jednym słowem można reklamę wartą te 30zł ustawić na Warszawę z myślą o kobietach w wieku od trzydziestu do pięćdziesięciu lat. Drugą reklamę tak samo, tylko, że na miasto takie jak Łódź, czyli tego typu działania pomagają sklepom internetowym w czasie stabilności gospodarczej, ale w czasie pandemii i inflacji, która niemal cały czas rośnie stosunek zysków do wydatków na reklamy tego rodzaju maleje dosłownie cały czas, czyli efektywność ta słabnie niemal z miesiąca na miesiąc.

Tracza antyinflacyjna

Polski rząd twierdzi, że tarcza antyinflacyjna ma pomóc przedsiębiorcom, ale jej efektywność to dla wielu z nas wielki znak zapytania, bo to obniżenie opodatkowania paliwa na okres pół roku i opodatkowania żywności, chyba także na czas określony. Do tego rzecz jasna dochodzą te dofinansowania na gaz i na energię elektryczną dla odbiorców wrażliwych. Problem tkwi tylko w tym, że gazem ( https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/ ) w Polsce obracają spółki, w których to udziały ma skarb państwa. Odbiorcy wrażliwi nie zapłacą ceny wyższej i dlatego wychodzi na to, że różnicę i za siebie i za odbiorców wrażliwych zapłacą przedsiębiorcy, którzy to będą musieli podnieść ceny towarów i usług, po to by sobie poradzić z tą dość nieciekawą sytuacją, którą przyniosą opłaty za styczeń w lutym roku 2022.

Sytuacja pewnych przedsiębiorców

Niektórzy przedsiębiorcy niemal od początku tej pandemii zawieszają działalność co jakiś czas, po to by móc wyjechać na kontrakt i zarobić na spłacanie kredytów i pożyczek ratalnych. Jednym słowem promowanie biznesu za pomocą reklam na portalu takim jak Facebook już od dłuższego czasu się nie sprawdza, czyli te reklamy nie dają już proporcji zysków do kosztów takich samych jak przed pandemią. Dodatkowo przewidywania się nie sprawdzają, bo mówiono o tym, że pandemia na jesień roku 2020 będzie wspomnieniem, a przyczyną do blokowania gospodarki stały się kolejne mutacje tego wirusa. Dokładnie ro później sytuacja się powtórzyła. Właśnie ze względu na te nawroty pandemii i dalej rosnącą inflację przedsiębiorcy nie liczą na gospodarcze cuda i co równie istotne spodziewają się kolejnego powrotu blokowania gospodarki już jesienią 2022.

Jak to dalej będzie?

Jakaś część przedsiębiorców rzecz jasna wieży w ten pozytywny scenariusz, czyli w to, że ta tarcza antyinflacyjna zadziała i inne programy Polskiego rządu także. Problem tkwi jedynie w tym, że oczytani przedsiębiorcy zaliczani do tych oczytanych już nie ufają tego typu zapewnieniom, bo już nauczyli się nie ufać obietnicom polityków. Z drugiej strony liczy się też i to, że mają wiedzę ekonomiczną, czyli wiedzą, że kolejne miesiące blokowania gospodarki i to nawet tego częściowego zamienią się w tę jeszcze wyższą inflację, czyli w kolejne i na dokładkę spore problemy ze spłacaniem kredytów zaciągniętych przed pandemią lub w początkowym jej okresie.