środa, Sierpień 5, 2020

Praca underwritera – wymogi, wykształcenie 

0
Underwriter

Czy kiedykolwiek myślałeś o pracy w agencji ubezpieczeniowej? Zdania na ten temat mogą być podzielone. Jako underwriter do twoich obowiązków należałaby ocena ryzyka, jakie niesie za sobą udzielenie ubezpieczenia klientowi. Na podstawie twojej analizy dokonania jest następnie korekta oferty. W jaki sposób dostać się do pracy na takie stanowisko? Jakie wymogi formalne powinien mieć przyszły underwiter? Kiedy możesz aplikować na takie stanowisko pracy? Sprawdźmy to! 

Przeczytaj też: https://www.zlecenia.pl/blog/underwriter-i-praca-z-ocenianiem-ryzyka-zostan-underwriterem/

Formalne wymogi underwritera

Tak naprawdę nie ma żadnych ustawowych wymogów dotyczących wykonywania takiej pracy. Dodatkowo nie jest to zawód reglamentowany, ani w żaden sposób nie wymaga posiadania licencji czy zezwoleń. Nie oznacza to jednak, że każdy może podjąć się pracy na takim stanowisku. Nie jest to zajęcie dla każdego. Przed nami zostają postawione pewne wymagania. Dotyczą one zarówno wykształcenia doświadczenia jak i pewnych perspektyw zawodowych.

Wykształcenie zawodowe underwritera

Nie ma żadnych studiów kierunkowych, które przygotują nas do pracy na takim stanowisku. Dość dobre podglebie stanowiły studia dotyczące finansów i rachunkowości czy bankowości. Formalnie swoją karierę zawodową możemy Opierać na już rozpoczętych studiach. Oczywiście nie od razu zostaniemy poproszeni o negocjacjach z największym klientem czy ocenie ryzyka nowych ofert agencji ubezpieczeniowej. Wszystko jednak przyjdzie z czasem, a my będziemy mogli piąć się po drabinie do swojej kariery.

Szczebel w karierze underwritra

A takie stanowisko pracy nie możemy aplikować, jeżeli dotychczasowe miejsce pracy nie jest dla nas satysfakcjonujące. Dotyczy co to między innymi analityka kredytowego, który również sytuuje się wysoko na liście potencjalnych kandydatów podczas rekrutacji. Jeżeli jesteśmy dobrze i pojawia się wolny szczebel na drabinie firmowej, to zawsze możemy pomyśleć o awansie. Manager produktu brzmi całkiem nieźle. Wówczas inni underwriterzy pracują dla nas, dostarczając nam analiz. Naszym zadaniem będzie określenie o zdobytą wiedzę potencjalnego ryzyka oraz prawdopodobieństwa, a także kierowanie oferty ubezpieczeniowej całej firmy. Dodatkowo jako osoba doświadczona, możemy szukać pracy w firmach brokerskich.

Zobacz też: http://www.4core.pl/jak-zostac-aktuariuszem/

Domowe drukarki 3D – czy warto je nabyć?

0
Domowe drukarki 3D

Nie ma wątpliwości, że nowoczesna technologia wkracza do naszego codziennego życia wielkimi krokami. Zastępuje tradycyjne rozwiązania, daje zupełnie inne, lepsze możliwości. Wpływa na innowacyjność, ale też wydajność i lepszą efektywność. Okazuje się, że niektóre sprzęty dedykowane są nie tylko dla biznesu, ale również w ramach wykorzystywania ich w celach prywatnych. Jednym z takich urządzeń jest drukarka 3D. Ta nie stanowi konkurencji dla zwyczajnej drukarki, bowiem w jej przypadku wcale nie chodzi o druk na papierze. To zupełnie nowy wymiar, a wydruki 3D są przede wszystkim przestrzenne. Jeśli zastanawiasz się nad nabyciem drukarki 3D, weź pod uwagę kilka kryteriów. Oto one.

Czy drukarka 3D jest na pewno potrzebna?

Musisz zadać sobie pytanie, do czego jest Ci potrzebny druk 3D? Czy chcesz wydrukować tylko jeden egzemplarz wedle indywidualnego projektu? Jeśli tak, musisz wiedzieć, że drukowanie 3D można zamówić w profesjonalnych drukarniach i nie trzeba w tym celu nabywać własnej drukarki. Jeśli zaś takie wydruki będziesz realizować cyklinie, chociażby w ramach tworzenia modeli w celu wyrażania własnej pasji, taka inwestycja może się opłacić. To dobry pomysł również wtedy, gdy wyroby unikalne chcesz tworzyć, by na nich zarabiać. Pamiętaj, że drukarki do drukowania przestrzennego mogą wykorzystywać papier, ale też plastik i inne tworzywa sztuczne. Dzięki nim udaje się stworzyć niezwykle precyzyjne elementy, niemożliwe do stworzenia ręcznie. Drukowanie 3D jest między innymi coraz częściej wykorzystywane, by tworzyć biżuterię, a nawet elementy wyposażenia wnętrz i to nie tylko te dekoracyjne, ale biorąc pod uwagę funkcjonalne meble.

Ile kosztuje drukarka 3D?

Od kilkuset złotych do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Na potrzeby indywidualne nie trzeba realizować tych największych inwestycji finansowych, ale trzeba zdać sobie sprawę, że te najtańsze modele mają ograniczone możliwości, a i jakość druków może być wątpliwa. Przed podjęciem ostatecznej decyzji warto zrobić dokładny research. Drukarki dobrze jest nabywać u renomowanych producentów albo dystrybutorów, którzy oferują również serwisowanie takiego sprzętu.

Jeśli chcesz drukować rzeczy 3D w celach zarobkowych, wiedz, że taka inwestycja może się szybko zwrócić. Drukarki 3D to nowość na rynku, więc prześciganie konkurencji tym sposobem może być strzałem w dziesiątkę. Wydruki 3D zwiększą Twoją wydajność i efektywność biznesową, a drukowanie komputerowych projektów, które charakteryzują się optymalną oryginalnością, staną się skuteczną przewagą na rynku bez względu na branżę.

Skup aut – szybki sposób na sprzedaż samochodu

0
Skup aut

Osobie, która chce pozbyć się starego auta, zależy na szybkiej, bezproblemowej transakcji i dobrym zysku bez strat. Sprzedaż auta może odbywać się w sposób bezpośredni, przez pośrednika lub skup aut. Na czym polega ten ostatni sposób i jak wyglądają procedury?

Własne plony z ogrodu – wybieramy siewnik do warzyw ręczny

0
Własne plony z ogrodu – wybieramy siewnik do warzyw ręczny

Trud włożony w przygotowanie ogrodowych rabatek i odpowiednie wysianie nasion zaprocentuje po kilku miesiącach w postaci pysznych warzyw, które trafią z ogrodu wprost na nasz talerz. Brzmi zbyt pięknie? Niekoniecznie, jeśli uda nam się uniknąć podstawowych błędów, a do tego wyposażymy się w odpowiednie narzędzia. Podpowiadamy, od czego zacząć.

Meble biurowe, projektowanie i aranżacja przestrzeni biurowych

0
aranżacja przestrzeni biurowych

Dobre rozplanowanie i zorganizowanie przestrzeni ma ogromne znaczenie w wielu budynkach. Wszyscy pragniemy, aby nasze mieszkania były ładne, stylowe, ale równocześnie funkcjonalne. Jest to tak samo ważne w miejscach pracy. Pracownik które czuje się komfortowo i swobodnie jest znacznie bardziej efektywny i nic go nie rozprasza. Dużą uwagę zwraca się na to podczas projektowania biur. Jak zaplanować idealną przestrzeń biurową? Co sprawi, że pracownicy będą czuli się swobodnie i komfortowo w miejscu pracy.

Ograniczenie poboru zaliczek na podatek dochodowy – w jaki sposób to zrobić?

0
ograniczenie poboru

Spora ilość osób zastanawia się w jaki sposób ograniczyć pobór zaliczek na podatek dochodowy. Zastanawiamy się na czym to w ogóle polega, oraz kto może z tego skorzystać i kiedy można złożyć taki wniosek. Możemy na niego liczyć w momencie, gdy wysokość zaliczek jest niewspółmiernie wysoka do stosunku podatku należnego od dochodu przewidywanego na dany rok podatkowy. Dowiedz się więcej informacji na ten temat.

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/ograniczenie-poboru-zaliczek-na-podatek-dochodowy-jak-to-zalatwic/

Ograniczenie poboru zaliczek na podatek dochodowy- jak skorzystać z ulgi?

O tym czy możemy zmienić wysokość zaliczek na podatek dochodowy decyduje przede wszystkim Urząd Skarbowy. Jeżeli chcemy skorzystać z takiej ulgi musimy wówczas: złożyć wniosek oraz uprawdopodobnić, że pobór zaliczek był niewspółmiernie wysokie w stosunku do podatku niezależnego od dochodu przewidzianego za ten rok podatkowy. Wówczas urząd będzie miał obowiązek wydania pozytywnej decyzji.

Ograniczenie poboru zaliczek – złożenie wniosku krok po kroku

Zaliczki miesięczne mogą być wysokie wówczas gdy: w drugiej części roku zamierzamy dokonać znaczących inwestycji, a w pierwszej części uzyskujemy znaczącą wartość przychodu. Dodatkowo mogą być one wysokie z powodu otrzymywania przychodów wyłącznie na początku roku, a w trzecim i czwartym kwartale nasza działalność nie będzie generowała przychodów lub będą one nieporównywalnie niskie. 

Może być to efektem obecnie panującej epidemii koronawirusa w naszym kraju. Urząd może wówczas ograniczyć zapłatę należności dotyczącą podatku, który należy obliczyć i płacić w formie zaliczek na poczet podatku dochodowego od osób prawnych i osób fizycznych. Do takiego wniosku należy dołączyć dokumenty, które potwierdzają, że powinniśmy uzyskać taką ulgę. Wniosek możemy złożyć osobiście lub przez internet, z tym że w przypadku tej drugiej opcji będziemy musieli podpisać go kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź profilem zaufanym.

Ograniczenie poboru zaliczek – co należy podać we wniosku?

We wniosku powinniśmy podać przede wszystkim:

  • numer NIP
  • właściwy urząd skarbowy
  • pełną nazwę firmy oraz REGON 
  • imię i nazwisko oraz NIP ( w przypadku jednoosobowej działalności) 
  • pełną nazwę firmy i REGON (jeśli masz spółkę osobową)
  • adres siedziby firmy
  • zakres żądania – z jakiego tytułu chcesz ograniczenia poboru zaliczek oraz za jaki okres chcesz go uzyskać
  • opis swojej sytuacji
  • dołączone dokumenty potwierdzające argumenty wskazane w uzasadnieniu wniosku (są to np. rozwiązane umowy z kontrahentami, skan ewidencji VAT, pokazujące systematycznie spadające obroty lub księgi przychodów ze spadającymi przychodami).

Zobacz też: http://www.4core.pl/cele-w-zyciu/

Jak założyć sklep internetowy?

0
Jak założyć sklep internetowy

Założenie własnego sklepu internetowego wydaje się bardzo proste. Wystarczy przecież posiadać własną witrynę i wrzucić tam zdjęcia produktów, które mamy w swojej ofercie. Jednak tak naprawdę zakładanie sklepu internetowego to w rzeczywistości długotrwały proces i powinniśmy mieć tego świadomość.

Wynajem sali – komfortowa oferta dla nowoczesnych firm

0
Wynajem sali

W dobie internetu wiele firm nawiązuje kontakty biznesowe z partnerami i odbiorcami w całej Polsce, a także poza jej granicami. Wynajem sali odpowiedniej dla realizacji różnych celów ma duże znaczenie dla budowania dobrych relacji i pozytywnego wizerunku firmy. Komfortowe i odpowiednio stylizowane otoczenie tworzy zarówno dogodne warunki pracy, jaki i wpływa na dobre samopoczucie uczestników spotkań o różnym charakterze. Ciekawym przykładem modnego wykorzystania oferowanych do wynajęcia sal jest również tworzenie przestrzeni coworkingowej.

Atuty nowoczesnych pomieszczeń

Sale mogą pełnić różne funkcje. Elastyczne urządzenie pozwala dostosowywać kompozycję wyposażenia wnętrza do szczególnych potrzeb odbiorców. Każda oferowana przestrzeń ma swoje specyficzne atuty. Ważnymi cechami oferowanych sal są m.in. dobra lokalizacja, wygoda, elegancja, komfort, klimatyzacja, gustowna aranżacja wnętrz czy dodatkowo ujmujący widok.

Oferta dla różnych użytkowników

Wśród popularnych rodzajów wynajmowanych sal możemy wymienić:

  • sale biznesowe,
  • sale szkoleniowe,
  • sale konferencyjne.

Sala biznesowa jest eleganckim i wygodnym miejscem zarówno do organizowania spotkań z potencjalnymi klientami, jak i w celu utrzymywania dobrych relacji z partnerami biznesowymi. Może stanowić również przestrzeń coworkingową. Pełni również inne funkcje biznesowe zgodnie z oczekiwaniami użytkowników. Sale te służą najczęściej kilkuosobowym grupom.

Sala szkoleniowa

Sala szkoleniowa jest odpowiednia do realizowania wszelkich szkoleń, kursów i innych przedsięwzięć związanych m.in. z przekazywaniem wiedzy. Jest użytecznym pomieszczeniem dla firm działających w branży szkoleniowej, które nie posiadają własnych lokali lub szukają wyjątkowych miejsc na realizację swojej oferty. Sala szkoleniowa posiada odpowiednie wyposażenie wspomagające sprawny i multimedialny przebieg spotkań edukacyjnych i dyskusyjnych.

Sala konferencyjna ma podobne auty jak sala szkoleniowa. Jest przeznaczona dla większej liczby osób. Można w niej aranżować m.in. otwarte konferencje czy wykłady. Doskonale odpowiada na potrzeby większej grupy użytkowników. Wynajem sali konferencyjnej jest dedykowany szerokiej grupie odbiorców.

Oferta wynajmu sal we Wrocławiu

Wrocław to nie tylko romantyczna stolica krasnali, ale również monumentalne miasto zabytków i inspirującej historii. Ma niepowtarzalny charakter, w którym nowoczesność doskonale przenikają ślady obecności dawnych dziejów. Ciekawą ofertę wśród obiektów wynajmujących przestrzeń użytkową w tym mieście prezentuje IdeaPrestige: https://ideaprestige.eu/wynajem-sali-wroclaw/. Wynajem sali we Wrocławiu stwarza niezwykle klimatyczne otoczenie dla różnorodnych przedsięwzięć biznesowych oraz eventów o innym charakterze.

Jak i po co prowadzić blog dla sklepu internetowego

0
Jak i po co prowadzić blog dla sklepu internetowego

Gdy potencjalny nabywca odwiedza sklep internetowy, może nie być przygotowany do zakupu, ale na pewno jest gotowy do nauki. Blog firmowy jest jednym z filarów strategii content marketingu, koncepcji używanej do tworzenia treści z myślą o edukacji i pomocy potencjalnym klientom. Może zawierać kilka rodzajów treści multimedialnych, takich jak artykuły, pliki audio, obrazy i filmy. Ważną rzeczą w blogu, w przeciwieństwie do innych cyfrowych narzędzi marketingowych, jest to, że nie jest to kolejny sposób na powierzchowną sprzedaż lub agresją reklamę, aby skłonić ludzi do dokonania zakupu. Chodzi o naukę i dzielenie się treściami informacyjnymi, która może oczywiście prowadzić do świadomego zakupu, ale to nie jest jego celem. Po co w takim razie prowadzić blog dla sklepu internetowego ?

Cele bloga

– wiarygodność sklepu: oferując bibliotekę artykułów, plików do pobrania, studiów przypadków, filmów i podcastów, buduje się zaufanie do marki. Jak i również relację z klientami za pomocą np. komentarzy.

– autorytet w branży – jeśli staniemy się źródłem odpowiedzi na pytania, udzielania porad, które mają nasi konsumenci, staniemy się opiniotwórcą w branży. Pozycja ta pomaga przy reklamowaniu produktów ze sklepu.

– reputacja marki jest wartością niematerialną i niemierzalną. Blog pozwala ją zbudować.

– blog daje możliwość zdobywania klientów i generowania ruchu z przekierowania go na sklep internetowy bez wydawania dużych środków na kampanie reklamowe.

– dobry blog sprawia, że kupujący są lojalni, wracają po kolejne informacje. Jeśli nie zapewnimy edukacji na temat swojej branży, zrobi to konkurencja.

– projektowanie sklepów internetowych wymaga, aby jedynym z elementów było prowadzenie bloga, z wartościowymi treściami. Gdyż przekierowanie ruchu na sklep, pozwala stronie zająć wyższą pozycję w wyszukiwarkach.

Pomysły na treść bloga

Znajdźmy słowa kluczowe i frazy, które są najczęściej wyszukiwane w danej branży lub niszy np. za pomocą narzędzia planowania słów kluczowych Google Adwords. Jeśli mamy wiele słów kluczowych, można opublikować serię wpisów na ten sam temat. Np. jeśli frazą będzie „zabawka dla 3 latka”, tematem artykułu mogą być: zabawki dla dziewczynki, chłopca, zabawki edukacyjne, zabawki ruchowe dla dziecka 3+. W analizie fraz istotnych dla naszego sklepu mogą pomóc nam specjalistyczne firmy które projektowanie sklepów internetowych np. https://innovationsoftware.pl/

Szukajmy inspiracji na innych blogach opisującą podobną tematykę. Kiedy podoba nam się treść, zadajmy sobie pytanie: dlaczego ? Czy forma jest odpowiednia i zawiera: opis ciekawych historii, stosowanie krótkich porad, filmy z instrukcjami, infografiki ?

Napiszmy o wydarzeniach związanych z naszą firmą (o targach, szkoleniach) i aktualnych trendach w branży.

Czerpmy inspirację z przeszkód, które napotykamy w pracy i z którymi mogą się spotkać klienci. Napiszmy o tym. Historie opisane z własnego doświadczenia są bardziej wiarygodne.

Zapytamy swoich klientów, jakie treści chcieliby otrzymać, np. publikując post z pytaniem w socjal mediach.

Jak prowadzić blog ?

Przede wszystkim systematycznie. Jednak postawmy na jakość ponad ilość. Treści wysokiej jakości są lepiej pozycjonowane w wyszukiwarkach. Jeden wartościowy artykuł raz na tydzień jest lepszy niż codzienne słabe wpisy. Użyjmy wewnętrznego linkowania, aby pomóc wyszukiwarkom i ludziom, w nawigacji po naszej witrynie. Zadbajmy także o linki przekierowujące ruch do sklepu.

Poświęćmy tyle samo czasu na promocję treści bloga, co podczas ich tworzenia. Artykuły powinniśmy udostępniać go w mediach społecznościowych, wspomnieć o nich w newsletterze sklepu, a nawet rozważyć płatną promocję, taką jak np. reklamy na Facebooku.

Założenie bloga po raz pierwszy jest niesamowitym, ale jednocześnie zastraszającym doświadczeniem. Myśląc o tym, że ludzie będą czytać – a nawet udostępniać – coś, co napisaliśmy, może być ekscytujące i jednocześnie stresujące. Założenie bloga to ciężka praca, a po drodze jest wiele pułapek. Zwłaszcza jeśli to nasz pierwszy raz. Dlatego, jeśli potrzebujemy pomocy z uruchomieniem bloga i tworzeniem treści do niego. Skorzystajmy z profesjonalnej pomocy. Przykładowo firma Innovation Software oferuje bezpłatnej konsultacji telefonicznej, w której możemy omówić pomysły, strategię bloga.

PDQ Deploy Enterprise

0
PDQ Deploy Enterprise

Praca administratora systemu nie jest ani prosta, ani łatwa, z tego też względu wykonują ją osoby odpowiedzialne i dobrze znające specyfikę nadzoru nad sieciami komputerowymi. Całe szczęście dostępne są specjalistyczne aplikacje pomagające w zarządzaniu nawet bardzo dużymi, a często też rozsianymi po całym świecie sieciami, np. dużych korporacji. Ich głównym zadaniem jest wspieranie administratora oraz przyspieszanie wielu mozolnych i czasochłonnych czynności. Naszym zdaniem jednym z bardziej praktycznych, a co za tym idzie, godnych zainteresowania programów jest z pewnością PDQ Deploy Enterprise, o którym chcielibyśmy dzisiaj wiele opowiedzieć.

Bezbolesne wdrażanie

Oprogramowanie to pozwala na zarówno stacjonarne, jak i zdalne wdrażanie praktycznie każdego oprogramowania znajdującego się w danej sieci, bez względu na jego fizyczną pozycję. Administrator może uzyskać dostęp do komputera każdego użytkownika i przeprowadzić na nim takie czynności jak instalacje, dezinstalacje programów komputerowych, tak by np. wszystkie firmowe komputery były skonfigurowane w ten sam sposób. To narzędzie pracy administratora pozwala także na kopiowanie, edytowanie i usuwanie pojedynczych plików, jak też folderów.

Kolejną dużą zaletą jest możliwość wcześniejszego zaplanowania harmonogramu poszczególnych instalacji. Nie trzeba już osobiście o wszystkim pamiętać, PDQ Deploy Enterprise zrobi to za nas. Wraz z pakietem oprogramowania administrator otrzymuje ponad 170 gotowych do wdrożenia najpopularniejszych aplikacji, których instalacja i przygotowane do pracy przebiega automatycznie po naciśnięciu jednego klawisza na klawiaturze.

Rozwiązanie stosowne dla każdego

Zaimplementowane do PDQ Displey Enterprise rozwiązania techniczne są na tyle funkcjonalne i gwarantujące bezpieczeństwo sieci, iż program ten może być stosowany w małych prywatnych sieciach domowych, w firmach i przedsiębiorstwach, a także w placówkach edukacyjnych i w sektorze administracji publicznej. Możliwe to jest dzięki pracy programistów z firmy PDQ.com Corporation, która od wielu lat dostarcza na rynek profesjonalne oprogramowanie wysokiej jakości.

Tego rodzaju oprogramowanie jest niezbędnym narzędziem pracy każdego administratora, bez względu na zaawansowanie obsługiwanej przez niego struktury. Za każdym razem wszystkie zadania będą realizowane sprawnie, szybko i całkowicie bezbłędnie.

Także cena tego funkcjonalnego oprogramowania jest bardzo atrakcyjna, zwłaszcza jeżeli spojrzymy na ofertę sklepu Vebo, który od wielu już lat oferuje najlepsze oprogramowanie zarówno do zastosowań prywatnych, komercyjnych, jak i instytucjonalnych. Dlatego warto zajrzeć na stronę https://www.vebo.pl/pdq-deploy-enterprise, by sprawdzić, co ten program ma jeszcze do zaoferowania. Natomiast pod adresem https://www.vebo.pl/pdq zebrane zostały inne produkty pochodzące od tego samego developera. Skupiają się one na zaoszczędzeniu czasu w trakcie wykonywania obowiązków przez administratorów oraz zbieraniu i analizowaniu wszystkich potrzebnych danych do prawidłowego funkcjonalna każdej sieci.